Una llibreria cafeteria i una empresa de tasses, emprenedors del mes

Una llibreria cafeteria i una empresa de tasses, emprenedors del mes

El Público és un espai de dinamització cultural situat al centre de la ciutat i Tazatachán és un e-commerce que ven dissenys exclusius d’una gran varietat de dissenyadors

 

El regidor de Promoció Econòmica, Héctor Díez, ha presentat els premis “Emprenedor del mes” dels mesos de març i abril. L’emprenedor del mes de març ha estat Manuel García, amo de la llibreria cafeteria “El Público” i l’emprenedor del mes d’abril és Juan Antonio Ruiz, amo de l’empresa Tazatachán.

El projecte del Público ofereix un espai de participació en accions culturals, amb la intenció de generar comunitat i ser un punt de referència a Elx en l’àmbit cultural.

En concret, es tracta d’un espai fusió en format llibreria-cafeteria, on es desenvolupen activitats culturals locals, com a exposicions, tertúlies, teatre…, on es pot gaudir de l’art per a tots, del Público per al públic, i on al seu torn, el client pot desdejunar, prendre un aperitiu, un te o un café, etc., sempre amb productes locals de qualitat i sense gluten.

El jurat ha valorat fonamentalment la passió per la cultura de l’emprenedor i la seua manera d’acostar-la al públic, fent-la participativa i lúdica, creant un espai de trobada al centre de la ciutat. A més, es va destacar la seua cura en la selecció dels productes gastronòmics, donant projecció als productes locals.

D’altra banda, Tazatachán és un e-commerce, que ven dissenys exclusius d’una gran varietat de dissenyadors en diferents formats com a tasses, samarretes, pòsters, gerres de cervesa, etc.

La seua visió és ser la tenda en línia per excel·lència d’aquest tipus de productes, que tenen un gran nínxol de mercat al món anomenat “friqui”, els molt fan de temes específics, que desitgen tenir tot tipus de productes amb la imatge dels seus herois.
A més, ofereix també en tots els formats disponibles, altres col·leccions temàtiques realitzades per un gran nombre de dissenyadors.

El jurat ha valorat el projecte per la seua estratègia empresarial i el seu gran potencial de creixement. A més, es va considerar com a valor afegit la promoció del disseny local.

Compartir: