Les campanyes de l’Ajuntament d’Elx triomfen en els Premis Alce

Les campanyes de l’Ajuntament d’Elx triomfen en els Premis Alce

– Les propostes, realitzades per a diverses regidories, han estat finalistes en deu categories i assolit quatre premis

– El regidor de Participació, Felip Sànchez, assenyala que han sigut campanyes impactants a escala de carrer i amb una gran repercussió en xarxes socials

Les campanyes de publicitat de l’Ajuntament han estat finalistes en deu de les 21 categories dels prestigiosos Premis Alce de publicitat i s’han aconseguit un total de quatre premis:

Premis Màrqueting Directe: «The Cleaner» per Ajuntament d’Elx d’Utopicum. (Igualtat)

Premi Espot: Or «Una mitjana que no és d’avui» per Ajuntament d’Elx de Yerno. (Esports)

Premi Publicitat En línia: Plata: «Formigues il·licitanes» per Visitelche d’Utopicum. (Turisme)

Premi Branded Content: «Silenci Incòmode» per Ajuntament d’Elx de Yerno. (Benestar social)

“Des de la regidoria de Comunicació volem reconéixer el gran treball realitzat per les agències de comunicació que han estat finalistes en els premis Alce amb les campanyes realitzades per a l’Ajuntament d’Elx”, ha explicat Felip Sànchez, regidor de Comunicació qui ha afegit que “han estat campanyes impactants en l’àmbit de carrer i amb una gran repercussió en xarxes socials”.

La resta de finalistes han estat: Premi Gràfica Publicitària: Finalista: Congrés per la llibertat d’expressió de Sapristi (Comunicació); Premi Ràdio: Finalista «Una mitjana que no és d’avui» per Ajuntament d’Elx de Yerno. (Esports); Premi Responsabilitat Social Corporativa (RSC): Finalista “Silenci incòmode” de Yerno. (Benestar social); Premi Publicitat Exterior i Street Màrqueting: Finalista: Biparticipatiu de Sapristi (Participació); Premi Campanya Global: «La neverita d’Utopicum (Turisme) i Premi creativitat web: finalista «La neverita d’Utopicum (Turisme).

“Hem de felicitar-nos que el nostre Ajuntament tinga aquesta capacitat de repercussió publicitària amb aquests premis, però sobretot per la capacitat de repercussió en la societat amb temàtiques molt diferents i de rerefons social que contribuïxen a fomentar la reflexió sobre els temes concrets dels quals tracta”, ha indicat Sànchez.

Per la seua banda, Jorge Villar, responsable de Comunicació de l’Ajuntament, ha indicat que “cal remarcar que l’Ajuntament d’Elx ha estat finalista en deu categories i assolit quatre premis i que solament hi ha una institució més dins d’aquests 21 premis i que només ha aconseguit un. Aquests premis són fruit de la bona forma de treballar que tenen aquestes agències a les quals hem donat total llibertat per realitzar les seues propostes. Ha estat una comunicació efectiva i moltes vegades, com és el cas, s’aconseguix apel·lant als diferents sentiments”.

Juanan García, responsable de l’agència Yerno ha agraït la confiança dipositada per l’Ajuntament en la seua empresa i el fet que “ens hagen deixat treballar per poder ser originals. Estem feliços de treballar per fer una societat una mica millor”.

Francisco Javier Canovas, director creatiu d’Utopicum ha indicat que “treballar per a l’Ajuntament d’Elx sempre suposa un repte, amb l’avantatge que accepten molt bé les idees creatives que desenvolupem en l’agència, i s’atrevixen a dur-les a terme deixant-nos una autonomia brutal sobre el control creatiu”.

Finalment, Alfred Pavía (Director creatiu de Sapristi): “És un honor estar entre aquestes agències i formar part de l’equip que està fent de l’Ajuntament d’Elx l’anunciant més innovador de la província. Llançar campanyes en favor del civisme, el respecte, la participació, la llibertat o el respecte és alguna cosa que haurien de fer totes les institucions.”

 

Compartir: