SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA
CONCEPTE:
La regulació del servei la du a terme l’Excma. Diputació Provincial d’Alacant mitjançant un reglament de servei de teleassistència domiciliària destinada a tots els municipis de la província amb la finalitat de col·laborar en la prestació de serveis socials complementaris a l’ajuda a domicili.
COM TRAMITAR
Presencialment
Com es fa el tràmit?
Sol·licitant cita amb el/la treballador/a social corresponent, qui informarà dels requisits i la documentació que cal aportar.
Qui el pot demanar?
Les persones majors i les persones amb discapacitat en situació de risc psicosocial o físic, que visquen soles permanentment o bé que, convivint amb unes altres, tinguen semblants característiques d’edat o discapacitat.
Documentació:
1. Sol·licitud
2. Fotocòpia DNI dels membres de la unitat familiar
3. Certificat empadronament històric del sol·licitant i dels beneficiaris
4. Informe mèdic. Model “ Informe de salut per al reconeixement de prestacions socials”. Metges Seguretat social
5. Justificant ingressos
On es pot fer?
Sol·licitar cita amb el/la treballador/a social en els punts SIOA d’Elx o en els centres socials de les pedanies.
Dates: Tot l’any
Preu: Gratuït
Organisme responsable: Excma. Diputació Provincial d’Alacant