L’Ajuntament destina una partida de 250.000 euros a la rehabilitació de les instal·lacions esportives del barri dels Palmerars

L’Ajuntament destina una partida de 250.000 euros a la rehabilitació de les instal·lacions esportives del barri dels Palmerars

El regidor d’Esports, Jesús Pareja, espera que les obres estiguen acabades per al pròxim estiu

L’Ajuntament ha destinat una partida de 250.000 euros a la rehabilitació de les instal·lacions esportives del barri dels Palmerars. Així ho ha explicat este matí el regidor d’Esports, Jesús Pareja, que ha indicat que espera que les obres estiguen finalitzades per a l’estiu.
“Es farà un treball profund amb l’enjardinament de les instal·lacions i la rehabilitació de la pistes de tenis, de futbol i les piscines”, ha explicat Jesús Pareja, que ha afegit que s’habilitaran també els vestidors necessaris.
Per la seua part, el regidor d’Esports ha informat també que durant este mes començaran les obres del Pavelló de Torrellano en què es reforçarà la coberta a fi d’evitar goteres. “Allò que ha passat és que en alguns punts de la coberta el cautxú s’ha deteriorat i deixa passar l’aigua”, ha assenyalat Pareja, que ha afegit que les obres tindran un cost d’uns 20.000 euros i duraran aproximadament dos setmanes.
També s’han instal·lat en els diferents complexos esportius de la ciutat reguladors de temperatura per a previndre la legionel·la, una mesura que ha tingut un cost de 150.000 euros, segons ha explicat Jesús Pareja.

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.