El regidor de Promoció Econòmica, Héctor Díez, ha presentat este matí l’Emprenedor del mes de febrer que ha sigut atorgat a l’empresa CREATE YOUR ENERGY S.L. al front de la qual es troben Álvaro Alhama, Francisco José Bernabé i Víctor García.
Tal com ha explicat Héctor Díez, CREATE YOUR ENERGY S.L. obté el premi Emprenedor del Mes de Febrer de 2017 pel seu projecte empresarial consistent en el disseny i desenvolupament innovador d’aerogeneradors eòlics per a produir energia que abastisca les bateries auxiliars de caravanes i auto caravanes.
Create Your Energy oferix als seus clients un nou concepte d’energia renovable, inspirat en els coneguts molins de vent.
Allò que s’ha valorat principalment per part del jurat del premi ha sigut tant la innovació i originalitat, com el seu aspecte de projecte que oferix sostenibilitat mediambiental com a energia renovable.
Els impulsors d’este projecte han explicat que els aerogeneradors eòlics són un 60% més eficients que les plaques solars, cosa per la qual confien que prompte trobaran un inversor que done un impuls a la seua empresa i poder comercialitzar així el seu producte tant a Espanya com en la resta d’Europa.