El succés esportiu se celebrarà entre el 13 i el 15 d’abril en la Ciutat Esportiva Juan Ángel Romero
El regidor d’Esports, Jesús Pareja, ha indicat que s’espera una participació de més de 400 esportistes i una assistència de prop de 4.000 persones
El regidor d’Esports, Jesús Pareja, ha presentat este matí el primer Torneig Social Esportiu que es durà a terme en la ciutat i que té el futbol femení com a especial protagonista. El succés se celebrarà del 13 al 15 d’abril en la Ciutat Esportiva Juan Ángel Romero.
“El succés es caracteritza per tres aspectes: el futbol femení, el futbol adaptat i el futbol masculí”, ha explicat el regidor d’Esports, que ha afegit que s’espera una participació de més de 400 esportistes i prop de 4.000 assistents.
El succés ha sigut organitzat per la regidoria d’Esports, en col·laboració amb la Fundació de l’Esport Il·licità, i distints clubs de futbol. “A Espanya es fan molts torneigs d’esta classe però n’hi ha ben pocs en els quals es tinga en compte el futbol femení”, ha assenyalat el president de l’Associació de Clubs, José Vicente Candela, que ha afegit que l’objectiu d’este succés és potenciar l’esport femení i il·licità.
Entre els equips de futbol femení que disputaran el torneig destaquen l’Elche CF, el FC Barcelona B, el Real Murcia o l’Atlético Aspe.