El regidor il·licità i el regidor de Promoció Econòmica, Héctor Díez, acudeixen a la fira, en la qual exposen més d’una vintena d’empreses d’Elx
El president d’AEC, Manuel Román, destaca en el segon dia del certamen que “s’estan superant les expectatives“
“Milà és sens dubte la fira més important per al sector dels components del calçat, ja que són més de 1.200 les empreses que ací exposen, de 45 països. Espanya té una forta presència i Elx és un dels municipis amb més expositors, ja que hi ha més de 20 empreses. Això motiva el nostre interés per estar prop del sector, per prendre el pols, per conéixer com va aquesta fira, perquè cal recordar que el sector dels components és un dels motors de l’economia il·licitana”, va assenyalar a Milà l’alcalde d’Elx, Carlos González, qui va acudir a la mostra en companyia del regidor de Promoció Econòmica, Héctor Díez, per recolzar a les signatures il·licitanes.
“En aquests primers compassos de la fira hem pogut apreciar la satisfacció dels empresaris il·licitans amb la dinàmica firal. Aquesta fira és un bon termòmetre per al sector i el que ens traslladen els expositors és que està anant bé. Per tant hi ha motius de satisfacció perquè són bones les expectatives que es presenten”, va dir l’alcalde.
La participació de signatures espanyoles està coordinada per l’Associació Espanyola d’empreses de Components i maquinària per al calçat i la marroquineria (AEC), que gestiona la presència de 65 signatures nacionals, de les quals 21 són d’Elx, en un espai de 2.400 metres quadrats, on presenten les seues novetats per a la temporada primavera-estiu 2019.
Lineapelle és una de les fires de referència del sector en l’àmbit mundial i s’organitza al costat de la Fira de Maquinària per al Calçat i la Marroquinería, SIMAC-*TANNING TECH, que se celebra una vegada a l’any coincidint amb l’edició de febrer de Lineapelle.
La presència més nombrosa després d’Itàlia
Per la seua banda, el president d’AEC, Manuel Román, va assenyalar que “en el meridià del segon dia la gent està contenta i s’estan superant les expectatives previstes; no en va, l’agrupació espanyola és la segona més nombrosa després de la italiana, per la qual cosa la satisfacció és notable. Hi ha molta gent de països sabaters que estan venint a veure les col·leccions espanyoles. Estem visitant sobretot els il·licitans amb l’alcalde i està anant molt bé. La següent parada serà Futurmoda i, per tant, ens veurem allí”.
Futurmoda se celebrarà el 14 i 15 de març en IFA, i en aquesta mostra els expositors tancaran el circuit firal de la presentació de les seues col·leccions de primavera-estiu 2019.