El Servei d’Ajuda a domicili de l’Ajuntament atén a 938 usuaris i elimina la llista d’espera

El Servei d’Ajuda a domicili de l’Ajuntament atén a 938 usuaris i elimina la llista d’espera

Aquest servei pretén prevenir ingressos en institucions, augmentar la qualitat de vida dels usuaris, augmentar l’autonomia dels familiars i donar suport

 

La regidora de Benestar Social, Teresa Maciá, ha donat a conéixer la memòria del 2017 relativa al Servei d’Ajuda a domicili (SAD). Des de l’any 2015 fins al 2017 s’ha atés un total de 938 persones, de les quals 803 són majors; 68, adults dependents; 57, persones amb discapacitat; 9, persones amb malaltia mental; i un menor amb discapacitat.

“D’aquest total, 105 persones s’han donat de baixa perquè se’ls ha concedit el recurs de dependència”, ha explicat la regidora de Benestar Social, qui a afegit que l’any 2017 va començar el servei amb un total de 728 usuaris i ha finalitzat amb 736 usuaris.

Segons ha explicat la regodora de Benestar Social, l’any 2015, quan va entrar el nou equip de govern hi havia una llista d’espera de 74 persones i s’atenien a 630 usuaris. “Amb aquest servei es pretén prevenir ingressos en institucions, augmentar la qualitat de vida dels usuaris, augmentar l’autonomia dels familiars i donar suport”, ha explicat Maciá.

Durant l’any 2017, segons la memòria, s’han realitzat un total de 120.231 hores que han tingut un cost de 2.078.135,47 euros. Segons Teresa Maciá s’ha donat més cobertura a aquests casos que ho ha precisat, en dies festius i no laborables, aconseguint una atenció integral i contínua mitjançant la prestació del servei.

Quant al gènere, a data de 31 de desembre, de les persones ateses 249 són homes i 487, dones.

Finalment, Teresa Maciá ha assenyalat que l’administració està tardant prop de tres mesos per a la resolució dels expedients.

 

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.