Novetats en el Triatló Internacional d’Elx

Novetats en el Triatló Internacional d’Elx

“Tripower” és una campanya de promoció de la prova i alhora del dàtil il·licità com a exemple d’aliment energètic

 

El regidor d’Esports, Jesús Pareja, ha presentat les últimes novetats entorn del Triatló Internacional d’Elx. Al costat de Pareja han estat Juanan García, creador de la campanya “Tripower“, Manu Baeza, del Club Triatló Baeza, i el campió del món de natació adaptada, Luis Paredes. Cal recordar que el triatló se celebrarà el pròxim 6 de maig amb eixida en Arenals.

Jesús Pareja ha explicat que s’ha posat en marxa “Tripower“, una campanya de promoció de la prova i alhora del dàtil il·licità com a exemple d’aliment energètic. Així, s’ha manat un pot de suplement alimentós amb dàtils a tots els principals clubs de triatló del país.

D’altra banda, la prova il·licitana vol destacar per la participació d’esportistes amb diversitat funcional, i fomentar la inclusió d’aquests en el segment de relleus. Per a això, aquesta edició comptarà amb la participació de Luis Paredes, de l’Elx Club Natació, i el seu anterior entrenador Alejandro Caballero.

Data i lloc

6 de maig de 2018 – 09.00 hores

Eixida: Arenals del Sol – Av. Sant Bartolomé de Tirajana.

Recorregut amb bici Arenals, els Bassars, Perleta, Maitino, ….

Arribada: passeig de l’Estació d’Elx

Prova

4a edició del Triatló Olímpic “Ciutat d’Elx”, amb la distància, 1,5 km -40 km-10 km.

L’eixida es realitzarà en Arenals del Sol. El segment de bicicleta, transcorrerà per diverses partides del camp d’Elx, fins a fer la seua entrada per av. Universitat i la transició de carrera a peu es realitza en el pàrquing de Candalix. L’última part de la prova es realitzara pel vessant del riu, nucli antic de la ciutat i tindrà la meta en el passeig de l’Estació.

Campanya de Promoció TRI-*POWER

L’Ajuntament d’Elx ha llançat Tri-*Power, una nova marca de suplementació alimentosa que busca fer-se un buit en el rebost d’aquests superesportistes, capaços de recórrer 1,5 km nadant, 40 amb bici i 10 corrent, juntament amb altres grans i colorits pots de proteïnes o càpsules, “Dàtil d’Elx”, que proporcionarà tota l’energia que necessiten per a nadar en les platges d’Arenals, pedalejar fins a la ciutat i recórrer a peu el Palmerar d’Elx, entorn privilegiat i Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO.

Per això hem enviat una mostra de producte (dàtil) als principals clubs de triatló de la Comunitat Valenciana i d’Espanya, juntament amb una carta explicativa en la qual es presenta el triatló il·licitana, es detallen les seues principals característiques i com poder inscriure’s a la prova.

La campanya té l’objectiu d’incrementar el nombre d’inscrits en el triatló. La campanya s’ha plantejat d’àmbit nacional, encara que s’incidisca en les províncies més properes. Aquesta servirà per a donar a conéixer “Elx” com a referent en futures edicions en aquest tipus de proves.

INSCRIPCIONS

Les inscripcions es poden realitzar a través de la pàgina de la prova, fins al 29 d’abril de 2018.

 

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.