L’alcalde rep a Paco Sánchez, autor del llibre Club Atletisme Elx: La Marea Roja.

L’alcalde rep a Paco Sánchez, autor del llibre Club Atletisme Elx: La Marea Roja.

L’alcalde d’Elx, Carlos González, ha rebut en l’Ajuntament a Paco Sánchez, que li ha regalat el seu llibre Club d’Atletisme Elx Decatló: La Marea Roja.

El que fóra president de l’entitat esportiva conta en el llibre la història de l’atletisme en la ciutat i repassa com ha sigut la trajectòria de l’entitat des que es creara l’any 1982, fins a l’actualitat.

L’alcalde i Sánchez han estat parlant d’algunes de les anècdotes que es conten en el llibre i li ha agraït el gest de regalar-li un llibre tan important per a l’esport il·licità.

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.