L’alcalde assisteix a la clausura de curs de l’aula d’autisme del CEIP Jorge Guillén

L’alcalde assisteix a la clausura de curs de l’aula d’autisme del CEIP Jorge Guillén

L’alcalde d’Elx, Carlos González, i les regidores d’Educació, Patricia Maciá, i de Benestar Social i Joventut, Tere Maciá, han assistit aquest matí a la clausura del curs de l’Aula d’Autisme del Col·legi Públic d’Educació Infantil i Primària Jorge Guillén.

L’acte s’ha desenvolupat a l’Aula de Teatre del centre amb la presència de mig centenar de pares, mares i familiars dels 12 alumnes que durant el curs escolar han assistit a l’Aula Permanent d’Autisme.

Després de la benvinguda a les famílies, els xiquets van interpretar l’obra “Un dia a París”, treballada durant el curs. Els assistents també van poder gaudir de la presentació d’un videoclip, entre altres activitats. Els estudiants van rebre sengles obsequis per la seua dedicació i treball durant el curs.

L’alcalde i les regidores també van visitar el centre en companyia del seu director, Inocente González, i d’altres representants d’aquest, interessant-se per la situació de les instal·lacions i per les activitats que es realitzen.

 

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.