Firma de convenis de l’Itinerari Avança

Firma de convenis de l’Itinerari Avança

Leroy Merlin Elx i El Estilo de Raquel són les primeres empreses a tindre un conveni amb l’Ajuntament d’Elx perquè els i les joves de l’Itinerari Avança realitzen les pràctiques en un entorn real de treball

De forma més detallada, Leroy Merlin acull tres joves que han superat el seu procés selectiu i El Estilo de Raquel acollirà una de les participants.

Recordem que l’Itinerari Avança es va iniciar l’1 de desembre de 2017 amb una primera fase formativa, en l’especialitat d’Atenció al Client i Vendes, i que una vegada finalitzada, a la fi de juny i fins al 30 de setembre, tots i totes els que hagen superat la fase lectiva de l’Itinerari podran realitzar 60 hores de pràctiques en empreses amb conveni de la ciutat.

Des de la Direcció de l’Itinerari i la Regidoria de Benestar Social de l’Ajuntament s’està treballant perquè les empreses amb conveni siguen del sector i/o activitat que hagen despertat interés i motivació que han reflectit els i les participants durant les tutories individualitzades i col·lectives realitzades durant la fase lectiva, així com en les visites i eixides durant el Programa Amb tu.

Una vegada realitzades les pràctiques, les empreses podran optar a la contractació bonificada dels i les joves que les superen, ja que aquesta iniciativa s’emmarca dins del Programa Operatiu d’Ocupació Juvenil promoguda pel Fons Social Europeu i el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social i els joves pertanyen al Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.