L’Ajuntament redueix a 20 minuts el pas de la línia L gràcies a la compra d’un nou vehicle d’autobús

L’Ajuntament redueix a 20 minuts el pas de la línia L gràcies a la compra d’un nou vehicle d’autobús

La compra respon a una reivindicació dels veïns del Toscar i Carrús, segons ha explicat la regidora de Mobilitat, Esther Díez

L’Ajuntament ha aconseguit reduir la freqüència de la línia L gràcies a l’adquisició d’un nou vehicle d’autobús. Així ho ha assenyalat la regidora de Mobilitat, Esther Díez, en la presentació d’aquest vehicle.

“Presentem el nou vehicle d’autobús que hem adquirit per a fer més ràpida la línia L, que connecta els barris del Toscar i Carrús amb l’Hospital del Vinalopó. Fins al moment, aquesta línia disposava d’un autobús i tenia una freqüència de pas aproximat de 40 minuts. Ara, amb aquesta adquisició, la freqüència es redueix a 20 minuts”, ha assenyalat la regidora de Mobilitat.

Esther Díez ha explicat que aquesta era una demanda molt important que reclamaven els veïns d’aquests barris des de fa molt temps.

“Cal tindre en compte que aquesta iniciativa el que fa és acabar aquest compromís que vam fer fa dos anys d’aquesta primera fase de modificació del servei d’autobús urbà, amb la qual connectem el centre comercial de Carrefour, ampliem la línia K a l’Hospital General i aquest vehicle per a la línia L, que és el que ara presentem”, ha exposat Díez.

La regidora de Mobilitat ha explicat que, així i tot, hi ha moltes millores per fer, com per exemple, el tancament sencer de la línia K, que es durà a terme a principis de l’any 2019.

“La línia L va transportar en 2017 a més de 160.000 viatgers. Ha anat creixent de manera important en els últims anys i posa de manifest aquesta demanda creixent dels veïns del Toscar i de Carrús”, ha assenyalat Esther Díez, qui ha afegit que “és important destacar que es tracta de la compra d’un autobús nou”.

L’Ajuntament ha fet una inversió de 220.000 euros en la compra del vehicle, que és d’última generació i, entre altres prestacions, disposa de ports USB per a carregar els telèfons mòbils.

La presentació d’aquesta adquisició coincideix amb la Setmana de la Mobilitat. Amb aquesta actuació, la regidora de Mobilitat ha assenyalat que es pretén posar en valor l’ús del transport públic.

A la presentació, també han acudit els regidors de l’equip de govern Héctor Díez, Antonio García, Mireia Mollà i Felip Sànchez.

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.