L’edició III del Duatlon Cross CTB espera la participació de 300 esportistes
El regidor d’Esports, Jesús Pareja, ha presentat aquest matí l’edició número III del Duatlon Cross CTB que se celebrarà a Elx el pròxim 18 de novembre. “És un esdeveniment únic que es realitza a la nostra ciutat i que compleix tres edicions”, ha assenyalat el regidor d’Esports.
Manu Baeza, organitzador de la prova esportiva, ha assenyalat que s’espera la participació d’unes 300 persones. Com a novetat, enguany, hi haurà modalitat de relleus, a part de la femenina i masculina.
La prova donarà començament a les 10.00 hores des del Passeig de l’Estació i començarà amb una prova de 5 quilòmetres pel nucli urbà corrent; seguidament els participants faran 20 quilòmetres amb bicicleta i la prova finalitzarà amb cinc quilòmetres corrent fins a arribar, de nou, al Passeig de l’Estació.
Les inscripcions tenen un cost de 23€ (individuals) i de 30€ (relleu) i es poden realitzar a través de la web www.triatlon.org.
El regidor d’Esports ha assenyalat que es farà lliurament de suc de magrana als assistents.