Concurs de poesia infantil Sant Jordi 2019

Concurs de poesia infantil Sant Jordi 2019

 

Per tercer any consecutiu, amb motiu de l’organització de la Jornada Sant Jordi Elx 2019, es convoca un concurs de poesia infantil, els guanyadors del qual seran seleccionats el dia de l’esdeveniment, 27 d’abril.

  1. Podran participar xiquets que cursen 2n o 3r de primària
  2. Les obres hauran de tindre una extensió màxima de 4 versos
  3. Podran escriure’s tant en castellà com valencià
  4. Les poesies tindran temàtica lliure, i han de de contindre les paraules “lliure” i/o “rosa”.
  5. Les obres hauran de presentar-se en l’estand de l’Associació Literària i Cultural Escriptors en la seua Tinta, el dissabte 27 d’abril, en la plaça del Congrés Eucarístic, entre les 10 i les 16 h.
  6. Les obres hauran d’anar escrites en un foli independent, i en un altre que es presentarà engrapat s’indicarà:
    • Nom de l’autor
    • Edat i col·legi al qual assisteix
    • Nom de la mare o pare
    • Telèfon de la mare o pare
    • Títol de l’obra
  7. El Jurat estarà format pel grup d’escriptors de l’Associació Literària i Cultural Escriptors en la seua Tinta presents en l’esdeveniment
  8. La fallada del jurat i lliurament de premis es realitzarà a les 20.30h en l’escenari situat en la plaça del Congrés Eucarístic
  9. S’atorgaran 3 premis, que consistiran en xecs regal de 150€ per a utilitzar en els establiments de llibreria i papereria participants en l’esdeveniment,  a:
    • Millor poema
    • Poema  més original
    • Poema més divertit
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.