La plaça de Barcelona comptarà des d’aquest dimecres amb una estació de BiciElx

La plaça de Barcelona comptarà des d’aquest dimecres amb una estació de BiciElx

La regidora de Mobilitat, Esther Díez, ha anunciat que aquest dimecres, dia 27 de març, entra en funcionament una nova estació de BiciElx; concretament, estarà situada en la plaça de Barcelona, a l’altura del número 29 del carrer Diagonal

 

“És una estació que consta de set mòduls i en aquesta ocasió han sigut adquirits de segona mà, com ocorre amb la majoria d’estacions que hem instal·lat”, ha explicat Esther Díez, qui ha afegit que “el cost aproximat és de 8.500 euros i es tracta d’una infraestructura que ha desenvolupat l’empresa municipal PIMESA, a través d’una inversió de l’Ajuntament d’Elx”.

La regidora assegura que s’ha triat aquesta ubicació per a atendre la demanda dels veïns i veïnes del barri.

“Cal destacar que es tracta de l’estació número 46 del servei, com ocorria en les anteriors ocasions animem el veïnat de la plaça de Barcelona a fer ús d’aquesta estació de BiciElx”, ha indicat Díez, qui ha recordat que “l’alta és molt fàcil ja que es pot fer de manera online entrant a la pàgina web de BiciElx. El cost de l’abonament anual és de poc més de 36 euros i això dona la possibilitat d’utilitzar aquest servei de lloguer de bicicleta pública de manera gratuïta durant la primera mitja hora”.

L’aposta per anar ampliant estacions de BiciElx va en la línia de l’estratègia perquè Elx siga declarada Capital verda Europea l’any 2030, “on l’aposta per la mobilitat sostenible i per la bicicleta ha de ser fonamental i perquè té un potencial transformador de la ciutat”.

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.