L’empresari Rafael Bernabéu serà el pregoner de les Festes en honor a Sant Crispí

L’empresari Rafael Bernabéu serà el pregoner de les Festes en honor a Sant Crispí

La regidora de Festes, Mariola Galiana, anima els il·licitans i les il·licitanes a participar en la tradicional romeria del patró dels sabaters que tindrà lloc el 20 d’octubre

La regidora de Festes, Mariola Galiana, ha presentat aquest matí les festes en honor a Sant Crispí, patró dels sabaters, que se celebren del 17 al 20 de novembre. Juntament amb Galiana, han estat el president de l’Associació d’Amics de Sant Crispí, Juan Manzano, i la vicepresidenta d’aquesta, Loli Vilella. “Sant Crispí és una celebració molt estimada per tots els il·licitans i les il·licitanes que, any rere any, acudeixen de forma multitudinària a la romeria a recórrer les parades del mercat ambulant i a recollir les xinxetes del Sant” ha indicat la regidora, que ha afegit que “vull destacar que, en aquesta edició, els actes en honor a Sant Crispí, tindran el seu inici amb el Tridu que es començarà del dijous 17 d’octubre i finalitzarà el dissabte 19 amb l’Ofrena de Flors al Sant i amb el Pregó”. El pregoner d’enguany serà Rafael Bernabeu Moya, fundador i president d’honor del Grup J’hayber i una de les persones més representatives de l’empresariat il·licità. El diumenge 20 d’octubre tindrà lloc la romeria, des de la parròquia Mare de Déu fins a l’Ermita de Sant Crispí, on tindrà lloc una eucaristia. “Des de la Regidoria de Festes, i des de l’Ajuntament, vull donar les gràcies a l’Associació d’Amics de Sant Crispí pel treball i l’esforç que estan dedicant, un any més, a impulsar i difondre les Festes en honor a Sant Crispí. Vull traslladar-los que poden comptar amb el meu total suport per a continuar amb aquesta bella tasca de continuar fomentant entre els il·licitans i les il·licitanes l’amor per les nostres tradicions i, en particular, pel patró de la qual és la principal indústria de la nostra ciutat. I des d’ací anime els il·licitans i les il·licitanes a gaudir dels actes organitzats per l’Associació d’Amics de Sant Crispí“. Per part seua, Juan Manzano ha apuntat que la imatge del sant estarà exposada en la parròquia Mare de Déu a partir del dilluns 14 d’octubre fins al dia de la romeria.

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.