L’OMIC d’Elx millora la informació i l’atenció al ciutadà amb una ajuda de 15.900 euros de la Generalitat

L’OMIC d’Elx millora la informació i l’atenció al ciutadà amb una ajuda de 15.900 euros de la Generalitat

La subvenció és la segona quantia econòmica més alta de totes les concedides a la Comunitat Valenciana i té com a objectiu fer front a l’activitat que realitza l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor


L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) d’Elx ha millorat la informació i l’atenció al ciutadà amb una ajuda de 15.900 euros de la Direcció General de Comerç i Consum de la Generalitat. La subvenció és la segona quantia econòmica més alta de totes les concedides a la Comunitat Valenciana i té com a objectiu fer front a l’activitat que realitza aquest servei.

La regidora de Consum, Mariola Galiana, ha destacat la seua satisfacció que es reconega i que es secunde, amb aquesta subvenció, la labor fonamental que du a terme aquesta oficina municipal tant en la mediació davant les reclamacions que realitzen els ciutadans com perquè els consumidors coneguen els seus drets i sàpien utilitzar les eines disponibles amb la finalitat de fer front a possibles abusos o fraus.

La regidora de Consum, Mariola Galiana, destaca que amb aquesta ajuda es reconeix la labor fonamental que es du a terme des d’aquest servei perquè els consumidors coneguen els seus drets i sàpien fer front a possibles abusos o fraus

Segons ha explicat Galiana, d’eixa subvenció, 5.000 euros es destinen a informació dirigida al consumidor i altres accions divulgatives, 8.700 per a suport per reclamacions mediades i 2.200 euros van dirigits a l’actualització i manteniment de programes i eines telemàtiques de gestió.

Segons ha puntualitzat la regidora “aquest import econòmic dota de majors mitjans l’OMIC per a donar una major atenció de qualitat als consumidors, ja que en aquest últim any l’oficina ha registrat un increment de les reclamacions d’un 24,95%, respecte a l’exercici anterior, principalment en cancel·lacions de diferents viatges i serveis motivats per la pandèmia”.

L’edil també ha recordat que, amb motiu de les mesures acordades per a la contenció del coronavirus, es dona atenció telefònica a través del 96 665 80 15 en la franja horària de 9.00 a 14:00h, del correu electrònic omic@elche.es i, de manera presencial, sota cita prèvia, amb les mesures de seguretat oportunes.


Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.