La Policia Local desplega més de 300 efectius per a vetlar per la seguretat en la Nit de l’Albà i en la Roà

La Policia Local desplega més de 300 efectius per a vetlar per la seguretat en la Nit de l’Albà i en la Roà

L’alcalde, Carlos González, i el regidor de Seguretat, Ramón Abad, visiten la Prefectura i agraeixen els agents el seu treball i el seu compromís perquè les festes es desenvolupen amb absoluta normalitat


La Policia Local manté desplegats més de 300 efectius per a vetlar per la seguretat durant aquests últimes dies festius com la recent Roà, que es va desenvolupar sense incidents ressenyables, o la Nit de l’Albà que, per problemes meteorològics, s’ha traslladat del tradicional dia 13 a aquesta nit.

Aquest dispositiu rebia les últimes instruccions durant la visita que van realitzar l’alcalde, Carlos González, i el regidor de Seguretat, Ramón Abad, a la Prefectura a primeres hores de la nit de diumenge, on van ser rebuts pel responsable del Cos, César Zaragoza, i diversos membres de la Prefectura.

“Sobre la Policia Local descansa el pes i la responsabilitat de gestionar la convivència a la ciutat aquests dies de festes. Estem molt satisfets de com estan funcionant les coses en aquestes celebracions, que són complicades per definició i, sobretot, quan es donen condicionants com dos anys de pandèmia i un període festiu més llarg”, ha assenyalat l’alcalde davant dels agents reunits a la sala d’actes.

Estem tenint unes festes extraordinàries en la part lúdica i garantint que els milers de ciutadans que comparteixen les celebracions ho facen amb absoluta seguretat. Si tot està eixint bé i les festes s’estan desenvolupant amb normalitat és gràcies al vostre treball, al compromís de la Policia Local, del Cos i de cadascun de vosaltres. Així que hem de donar-vos les gràcies, el vostre treball no està pagat perquè quan la ciutat sencera gaudeix de les festes sou ací al peu del canó”, ha indicat el responsable de l’Equip de Govern Municipal.

“Tenim una gran Policia, no és una frase buida, es demostra dia a dia i en els moments difícils amb uns agents bolcats en el que necessita la ciutat. Tenim policies i comandaments molt qualificats i compromesos i un cap excepcional. Tot fa una policia exemplar de la qual ens sentim orgullosos”, ha expressat l’alcalde.


Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.