L’alcalde rep l’il·licità Abel Pleguezuelos, propietari de la Millor Barberia d’Espanya 2022

L’alcalde rep l’il·licità Abel Pleguezuelos, propietari de la Millor Barberia d’Espanya 2022

L’alcalde, Carlos González, i l’edil del Promoció Econòmica, Carles Molina, han rebut a l’Ajuntament l’il·licità Abel Pleguezuelos, propietari de la Millor Barberia d’Espanya 2022: Lords & Barber.

L’establiment, situat al carrer Antonio Machado número 46, s’ha alçat amb el guardó gràcies a l’equip de professionals encapçalat per Pleguezuelos, a l’ús de tècniques noves i al tracte exclusiu oferit als seus clients.

González i Molina s’han interessat, entre altres qüestions, per la situació del sector perruquer en el context actual, així com per la seua reivindicació de tornar al tipus reduït d’IVA.

A més, han pogut escoltar la trajectòria de Lords & Barber des dels seus inicis en 1999. Una trajectòria que inclou una nodrida xifra de reconeixements i d’honors com ara el Qhair Quality Awards Michelin Stars 2021 o el fet d’arribar a la final del Premi al Millor Barber d’Espanya 2016.


 

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.