El regidor Felip Sànchez anuncia un inici d’any amb propostes per a tots els públics
La Regidoria de Comerç comença l’any 2023 amb noves activitats que es realitzaran durant els últims dies nadalencs per a dinamitzar les zones comercials. Felip Sànchez, regidor de Comerç, ha informat que els dies 4 i 5 es realitzaran tallers de cuina infantils en els quals els més xicotets prepararan delicioses galetes nadalenques i faran jocs i manualitats. Aquests tallers són d’accés lliure fins a completar les places disponibles i se celebraran el dia 4 al Jardí de les Cultures del barri d’Altabix i el dia 5 a la Plaça Salvador Allende al barri del Pla, ambdós dies en horari d’11.00 a 12.30. No és necessari inscriure’s prèviament, les places s’atorgaran per ordre d’arribada al lloc del taller.
Comerç ha programat també per al dia 4 un concert de jazz a la Plaça de les Flors, a càrrec de Kilombo Jazz i que començarà a les 12 hores.
La Placa del Nadal, que obri tots els dies el mercat de regals, comptarà a partir del dilluns 2 de gener amb la presència del Carter Reial que atendrà els xiquets i les xiquetes que vulguen entregar la seua carta per als Reis Mags. El Carter Reial arribarà el 2 de gener a les 18.00 a la seua Caseta on rebrà totes els cartes. A partir del dimarts i fins al dimecres ho farà en horari d’11.00 a 13.00 i de 16.00 a 20.00. El dia 5 només estarà al matí d’11.00 a 13.00, ja que ha de portar a la vesprada totes els cartes dels xiquets i les xiquetes a Ses majestats els Reis Mags, que repartiran els regals demanats durant la nit en totes els llars il·licitanes.
La Plaça del Nadal te activitats diàries per al públic familiar a les 18.30 hores. Aquesta setmana acollirà les actuacions del Pallasso Edy, Alberto Celdran, Cristi Guti Cuenta contes i el Mag Kachinocheve.
L’edil de Comerç, Felip Sànchez, ha manifestat que “comencem 2023 amb activitats en diferents zones comercials per a oferir a les famílies oci i per a impulsar l’activitat del comerç i de l’hostaleria en el nou any”, ha animat la ciutadania a participar en aquests esdeveniments enfocats a tota la família.