Les paelles de Sant Antoni reuneixen prop de tres-centes persones en una jornada de convivència com a avantsala de la setmana de festes del barri

Les paelles de Sant Antoni reuneixen prop de tres-centes persones en una jornada de convivència com a avantsala de la setmana de festes del barri

Les paelles de Sant Antoni han reunit prop de tres centenars de persones en una jornada de convivència veïnal que serveix d’avantsala a la setmana gran de festes del barri, que va celebrar ahir dissabte a la parròquia de Sant Antoni la lectura del pregó a càrrec de la directora general de la Institució Firal Alacantina (IFA), Beatriz Serrano.

L’alcalde, Carlos González; i els regidors de Festes, Mariola Galiana; de Participació Ciutadana, Puri Vives; d’Esports, Vicente Alberola; i de Gestió Tributària i Financera, Patricia Macià, a més de membres de la Corporació Municipal, han assistit a l’esdeveniment organitzat per l’Associació Romeria de Sant Antoni, i en el qual han participat una trentena de paelles en el sorteig de tres premis gastronòmics, així com d’obsequis donats per l’entitat organitzadora.

Després de les paelles, que se celebren fa més d’una dècada, el pròxim acte de la festivitat del patró dels animals i dels alpargaters serà el dimarts 17, efemèride del sant, amb una missa en el seu honor i com a tribut als veïns morts, a les 19.00 hores a la parròquia del barri, així com altres activitats en dies successius. Ja el dissabte 21, a les 18.00, serà la solemne processó. I el diumenge 22, a les 09.30, la imatge eixirà en romeria fins a la seua ermita, que és el més esperat per la ciutadania d’una festivitat que torna amb força després de dos anys de pandèmia.


Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.