Detingut un home per robatori amb força en diversos vehicles d’un pàrquing

Detingut un home per robatori amb força en diversos vehicles d’un pàrquing

Un agent el va veure eixir amb actitud sospitosa del descampat i amb diversos objectes a les mans


La Policia Local d’Elx ha detingut un home de 39 anys per robar amb força en diversos vehicles d’un pàrquing. Els agents es trobaven als voltants de la carretera de Santa Pola per un accident de trànsit. Mentre asseguraven la zona, van realitzar una inspecció per l’entorn quan van veure un home que eixia amb actitud sospitosa d’un descampat que s’utilitza com a pàrquing de vehicles.

En preguntar-li, l’home va començar a contestar de manera evasiva mentre un dels agents va observar que portava als seus braços dos moneders de dona, unes ulleres de sol i un tornavís. En indicar-li al sospitós que deixara els objectes al sòl, li van caure trossos de cristalls de finestreta de cotxe dels avantbraços.

Al detingut li van caure dels avantbraços diversos cristalls de les finestretes trencades

Els policies van comprovar la documentació de les carteres per a contactar amb les persones afectades mentres van observar que el cotxe tenia la finestreta trencada i l’interior remogut igual que un altre vehicle que es trobava amb les finestretes davanteres trencades. Com que no van localitzar el segon propietari, els agents li van deixar una nota informativa dels passos a seguir.


 

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.