El museu de Puçol i Cultura preparen activitats per a l’estiu amb l’objectiu d’acostar l’hort dels Pontos a la ciutadania

El museu de Puçol i Cultura preparen activitats per a l’estiu amb l’objectiu d’acostar l’hort dels Pontos a la ciutadania

L’hort ha rebut més de 6.000 visites en els últims 7 mesos


L’edil de Cultura, Irene Ruiz, i el director del Museu de Puçol, Rafael Martínez, a més de Borja Rodríguez, responsable de l’hort dels Pontos han presentat les activitats programades per als mesos de juliol, agost i setembre a la casa tradicional enclavada en el cor de la ruta del Palmerar.

En els 7 mesos, de gener a juliol 2024, que porta en funcionament, l’hort dels Pontos ha rebut un total de més de 6.000 visites d’il·licitans i turistes que han pogut disfrutar amb la recreació d’una casa tradicional del camp il·licità.

Per a dissabte que ve, 20 de juliol, s’ha programat la jornada “Pontos en família amb activitats per a majors i menuts com Taller terrisseria, l’activitat Teatres teixint ponts i la visita guiada a la casa i l’hort, les persones interessades poden inscriure-s’hi en pontos@museopusol.com”, assenyala Rodríguez.

Per als mesos d’agost i setembre s’han programat 2 activitats gratuïtes i sense necessitat d’inscripció. El 10 d’agost hi haurà música tradicional i jocs, a més d’una gimcana. I el 28 setembre, “jocs de fusta”, jocs amb objectes de fusta i fusta de palmera.

L’edil de Cultura, Irene Ruiz ha destacat la “importància i la meravella que suposa l’hort de Pontos perquè il·licitans i visitants puguen disfrutar del nostre patrimoni natural i de la recreació de com era la vida a Elx a principis del segle XX”.


Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.