Hi haurà disponibles 5 punts, tres fixos i dos mòbils, per a oferir informació, prevenció i ajuda davant possibles casos d’assetjament i violència
Un any més, l’Ajuntament d’Elx, aposta per unes festes d’agost segures, especialment per a les dones i els més joves. Per això, des de la Regidoria de Dona, s’han augmentat els Punts Violeta d’informació, prevenció i ajuda a les dones durant les festes.
L’edil de l’àrea, Caridad Martínez, ha anunciat que els Punts Violeta estaran disponibles durant més dies que l’any passat, concretament del 7 al 14 d’agost, i que passaran de 3 a 5 punts.
La regidoria de Dona ha ampliat del 7 al 14 d’agost els dies que estaran disponibles els Punts Violeta
Concretament, hi haurà tres Punts Violeta fixos en la Barraca Municipal, en la Barraca Light i en el Racó d’Oci i Gastronòmic. A més, hi haurà dos punts itinerants els integrants dels quals recorreran els llocs més concorreguts oferint informació i repartint ventalls amb els números de telèfon d’emergències. Els horaris de cadascun dels punts aniran variant depenent del dia i de les activitats programades.
Tal com ha explicat l’edil de l’àrea, en cadascun dels punts hi haurà a la disposició de la ciutadania una promotora o agent d’igualtat i un psicòleg que pararan atenció i assessorament enfront de possibles casos d’assetjament o violència.
Martínez ha explicat que els Punts Violeta seran gestionats per Creu Roja, després de l’adjudicació del contracte per dos anys per a festes patronals, Halloween, la vespra de Nadal o festes de pedanies.