Amor Modern al Comerç de tota la vida
A l’amor, les coses ja no son el que eren. Per sort.
Els termes que relacionavem amb l’amor han canviat molt. El matrimoni ja no és la unió entre un home i una dona. La solteria ja no és una cosa pejorativa. I ademés, hem assimilat noves paraules com el poliamor, la relació a distància o les relacions obertes, per dir algunes, que fan que siga més fácil trobar la que més t’agrada, amb la que millor et sents.
I què té que vore tot açò amb el comerç local? Et preguntaràs.
Molt. Té molt a vore.
Perquè si hi ha un lloc on es repartix amor, és al comerç local. I encara que no t’ho semble, també la tenda del barri, de tota la vida, ha evolucionat per tal d’adaptar-se a tu, a la societat, a les tendències. Eixa tendeta de tota la vida està més oberta de ment del que et penses. Estem segures que estimes com estimes, al barri trobaràs una relació perfecta amb el comerç local.
Per això la nostra campanya es diu AMOR MODERN AL COMERÇ DE TOTA LA VIDA.
Així que tocava redefinir l’amor i l’amor pel comerç local. I hem creat el diccionari de la RAE (Redefinint l’Amor a Elx), unint els termes més habituals de l’amor i les relacions personals amb l’amor que emet el comerç local i les relacions entre tendes i clients.
I tot, amb una miqueta d’humor, que és la millor forma de dur una relació.
Tenim així una campanya que s’allunya dels codis típics i tòpics de Sant Valentí. Que és integradora, moderna i diferent. Que aposta pel comerç local i també aposta per no deixar fora ningú, sigues com sigues, estimes com estimes i compres com compres.