L’Ajuntament obri, des del dijous 23, quatre OMAC per a oferir atenció presencial a la ciutadania amb cita prèvia

L’Ajuntament obri, des del dijous 23, quatre OMAC per a oferir atenció presencial a la ciutadania amb cita prèvia

El regidor de Recursos Humans, Ramón Abad, indica que “dins de la situació d’excepcionalitat en la qual ens trobem, estem posant els recursos per a millorar l’atenció a la ciutadania, per això començarem a obrir les OMAC progressivament, però s’incrementaran les mesures de seguretat per a evitar contagis per coronavirus”


El telèfon per a obtindre la cita prèvia és el 966 658 020


El regidor de Recursos Humans, Ramón Abad, ha anunciat que a partir del dijous 23 obriran les seues portes un total de quatre oficines d’atenció a la ciutadania a Elx (OMAC) amb la finalitat de donar atenció presencial als il·licitans i a les il·licitanes amb cita prèvia.

Concretament, les oficines que obrin les seues portes són OMAC Centre (4 llocs d’atenció), OMAC Francesc Cantó (4 llocs), OMAC Plaça Crevillent (2 llocs) i OMAC La Marina (1 lloc).

El telèfon per a obtindre la cita prèvia és el 966 658 020.

“Dins de la situació d’excepcionalitat en la qual ens trobem, des de l’Equip de Govern estem posant els recursos per a millorar l’atenció a la ciutadania, per això començarem a obrir les OMAC progressivament, però s’hi incrementaran les mesures de seguretat per a evitar contagis per coronavirus”, ha assenyalat Ramón Abad.

El responsable de recursos humans ha indicat que els tràmits per als quals s’ha de sol·licitar la cita prèvia són els següents:

A) Expedició de signatura electrònica, a qui resideix a Elx o si té un negoci o treballa a Elx i ho acredita.

B) Fe de vida.

C) Altes de padró, per a demanar ajudes que no siguen municipals, (ja que si són municipals s’ha de fer a través del treballador social).

D) Canvis de domicili pel tema de la moratòria o les ajudes de lloguer.

A més, des de la Regidoria d’Innovació i Recursos Humans s’informa la ciutadania d’alguns requisits que han de complir a l’hora d’acudir a les OMAC amb l’objectiu d’extremar les mesures de seguretat:

a) Han d’anar a l’oficina amb guants i màscara i hauran de portar un mòbil perquè poder comunicar-s’hi millor, amb la finalitat d’indicar-los per on i quan han d’entrar, on han de deixar la documentació quan entren, etc.

b) Hauran d’avançar la documentació a presentar per correu electrònic. Per a això, se’ls facilitarà el correu municipal de la persona que els atendrà. En cas de no poder avançar per correu electrònic, sí que poden per mòbil a través del 010.

Abad ha explicat que a fi de millorar la seguretat del personal municipal i de la ciutadania en general, s’han col·locat en les oficines mampares de protecció. A més, en tot moment es requerirà mantindre la distància de seguretat d’1,5 metres o 2 metres.
“Volem traslladar que des de l’Ajuntament d’Elx estem treballant per a recuperar la normalitat al més prompte possible i millorar l’atenció a la ciutadania, però donada la situació d’emergència sanitària en la qual ens trobem, és el nostre deure adoptar totes les mesures necessàries per a la garantir la seguretat dels treballadors i de les treballadores municipals així com de les i dels usuaris”, ha indicat el regidor.


Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.