La Policia Local deté una dona per mossegar i amenaçar amb un ganivet el seu amfitrió

La Policia Local deté una dona per mossegar i amenaçar amb un ganivet el seu amfitrió

Una amiga del propietari de l’habitatge va alertar la Sala d’Operacions quan la presumpta autora dels fets va iniciar una acalorada discussió quan li van demanar la clau


La Policia Local d’Elx va arrestar el divendres 17 de febrer, de matinada, una dona de 39 anys per mossegar i amenaçar amb un ganivet l’home que l’acollia al seu domicili del carrer Olegario Domarco Seller.

Pel que sembla, tal com va relatar als agents l’amiga de l’amfitrió i testimoni dels fets, que va ser l’encarregada d’alertar la Sala d’Operacions (092) del cos de seguretat municipal, el propietari l’havia demanat les claus a la seua convidada, que passava uns dies amb ell a la casa.

Davant d’aquesta petició, l’actitud d’aquesta es va tornar agressiva i va començar una acalorada discussió, per la qual cosa l’amiga del titular de l’habitatge va tractar en va d’apaivagar-la, però el to de la renyina es va elevar fins que la presumpta autora dels fets va mossegar l’home i va esgrimir un ganivet contra ambdós.

Després de recaptar dades i contrastar les versions de les parts implicades, la dona va ser detinguda i traslladada a dependències policials.


Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.