El regidor de Via Pública visita les obres d’instal·lació d’una nova pèrgola en la plaça de Barcelona

El regidor de Via Pública visita les obres d’instal·lació d’una nova pèrgola en la plaça de Barcelona

La infraestructura serà d’acer i s’estima que estarà totalment instal·lada a mitjan setmana que ve

El regidor de Via Pública, Héctor Díez, ha visitat este matí les obres d’instal·lació de la nova pèrgola de la plaça de Barcelona. Segons ha informat el regidor, la instal·lació és de acer i el disseny s’ajusta a una plaça tan representativa com ho és la plaça de Barcelona.
“No hi haurà una pèrgola igual a Elx”, ha informat Héctor Díez, que ha afegit que l’antiga infraestructura es retirà per les condicions en què es trobava a causa del temps.
La instal·lació tindrà una superfície de 140 metres quadrats i serà molt més resistent. “Tindrà llames orientades per a evitar el sol i al mateix temps s’instal·larà també il·luminació led”, ha explicat el regidor de Via Pública.
La partida per a esta instal·lació és de 29.000 euros i, segons ha explicat Héctor Díez, s’aprofitarà per pintar el mobiliari de la zona, com el repintat dels bancs.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.