Assistència a part sobrevingut en domicili

Assistència a part sobrevingut en domicili

La telefonada al 112 advertia del part en curs de la mare, per la qual cosa es va disposar la ràpida assistència d’un SAMU.

A l’arribada dels agents el xiquet es trobava fora, van haver de llevar-li el cordó del coll i abrigar-lo fins a l’arribada del servei mèdic.

El 8 de febrer al voltant de les 7.50 hores la UTE (Unitat Territorial) més propera a Carmelo Serrano García va ser comissionada d’urgència a un domicili davant l’imminent naixement d’un bebé, a la mare del qual l’havia agafat per sorpresa després de trobar-se indisposada. A través del 112 es va coordinar tant al SAMU com a la Policia Local.

A l’arribada dels agents l’enllumenament acabava de produir-se, una agent li va llevar el cordó umbilical del coll, i va abrigar tant al nounat com a la mare. Al costat d’ells es trobava el pare i els veïns de l’immoble, que davant el sobtat de l’esdeveniment van estar amb la mare en tot moment com que no va ser possible el seu desplaçament a un centre sanitari.

La unitat SAMU va comprovar que la mare i el fill es trobaven en perfecte estat i els van traslladar a l’Hospital Vinalopó.

 

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.