L’alcalde rep la coreògrafa Pilar Sánchez, convidada per la UNESCO per a ser membre del Consell Internacional de Dansa

L’alcalde rep la coreògrafa Pilar Sánchez, convidada per la UNESCO per a ser membre del Consell Internacional de Dansa

Pilar Sánchez podrà atorgar el seu alumnat diplomes recolzats per la UNESCO per als diferents nivells i estils de dansa

L’alcalde d’Elx, Carlos González, ha rebut en l’Alcaldia a la prestigiosa professora i coreògrafa il·licitana Pilar Sánchez, amb motiu de la invitació que li ha cursat l’Organització de les Nacions Unides per a l’Educació, la Ciència i la Cultura (UNESCO) per a ser membre del Consell Internacional de Dansa, també conegut com les Nacions Unides de la Dansa.

La ballarina d’Elx va realitzar la seua formació en l’Institut de Teatre i va formar part del ballet del Liceu de Barcelona. Va ser la primera espanyola que va obtindre el grau superior de dansa clàssica de l’Associació Francesa de Mestres de Dansa Clàssica (AFMDC) i celebra enguany el 55 aniversari de la seua escola de dansa.

Amb aquesta distinció, l’escola de dansa Pilar Sánchez i La Molinera Centre de Dansa i Estudis Artístics, fundades per Pilar Sánchez i dirigides per Sonia González, podran atorgar el seu alumnat diplomes recolzats per la UNESCO per als diferents nivells i estils de dansa.

La coreògrafa va assenyalar que aquesta distinció suposa “un honor i una alegria molt gran”. L’alcalde, per part seua, va indicar que “és un recolzament a tota una carrera d’èxit dedicada a la dansa i una gran satisfacció per a la ciutat d’Elx”.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.