Campionat del món D’sigo de gimnàstica rítmica de síndrome de Down

Campionat del món D’sigo de gimnàstica rítmica de síndrome de Down

Tres esportistes il·licitanes del Club Esportiu Algar parteixen aquest dijous a Alemanya, acompanyats per les seues entrenadores Titi Alberola i Lidia Marín, per a disputar el CAMPIONAT DEL MÓN DE D’SIGO DE GIMNÀSTICA RÍTMICA DE SÍNDROME DE DOWN.

La delegació il·licitana està composta per Sara Marín, María Díez i Sergio de la Iglesia que acudeixen a aquest esdeveniment per a promoure la gimnàstica rítmica i d’aquesta forma trencar barreres entre els esportistes amb discapacitats físiques i intel·lectuals.

En aquesta ocasió realitzaran quatre exercicis: corda, pilota, maces i cinta en el concurs general i tenen la possibilitat de passar a les finals.

Els entrenaments oficials seran divendres, la competició, dissabte, i les finals, diumenge.

Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.