L’única empresa presentada no ha lliurat la documentació que requereix la llei, per la qual cosa la Mesa de contractació l’ha exclòs del procés.
La regidora d’Hisenda, Ana Arabid, ha anunciat que l’Equip de Govern agilitzarà al màxim els tràmits per a traure a concurs de nou la concessió de l’alberg juvenil.
“El procediment per a la concessió administrativa d’una residència juvenil quedarà previsiblement desert atés que l’única empresa que ha formulat oferta no ha presentat tota la documentació necessària per a acreditar els requisits exigits per la llei”, ha explicat Arabid, que ha afegit que “referent a això cal dir que la mesa de contractació en la qual estan representats la totalitat dels grups polítics ha decidit per unanimitat excloure la citada empresa”. Aquesta decisió ha de ser ara ratificada per la Junta de Govern Local i l’empresa tindrà dret a recórrer.
La responsable d’Hisenda aclareix que “l’objectiu d’aquest equip de govern és tornar a traure la licitació d’aquesta concessió de la forma més ràpida possible, així que donarem màxima prioritat al procediment i tractarem que es presenten el màxim nombre d’empreses possibles. Per a això, ens posarem en contacte amb la patronal hotelera Hosbec amb la finalitat que coneguen de primera mà les condicions d’aquesta nova licitació”.
