El regidor de Sanitat, Carlos Sánchez, explica que també ha entrat en servei una altra ambulància de transport 12 hores amb base a la ciutat
El regidor de Sanitat, Carlos Sánchez, ha anunciat que la pedania de Torrellano compta des del passat 7 de desembre amb una ambulància de transport sanitari 24 hores que permetrà millorar l’atenció sanitària a les pedanies.
A aquesta ambulància se suma una altra de les mateixes característiques que funcionarà durant 12 hores i amb base al nucli urbà.
Carlos Sánchez ha explicat que aquestes millores en matèria sanitària han sigut possible gràcies al nou contracte subscrit per la conselleria de Sanitat, “un nou contracte que permetrà a la pedania de Torrellano recuperar l’ambulància que es va suprimir durant el govern del Partit Popular com a conseqüència de les retallades en sanitat”.
“Aquesta nova ambulància permetrà el transport de persones malaltes als hospitals perquè puguen seguir avant amb els seus tractaments, com en el cas de la diàlisi o tractaments oncològics”, ha indicat Sánchez.
