La pedania comptarà amb quatre connexions diàries d’anada i quatre de tornada
La regidora de Mobilitat, Esther Díez, ha informat que “a partir del 28 de gener, Torrellano comptarà amb connexió per autobús amb la Universitat d’Alacant, gràcies a l’acord entre l’Ajuntament d’Elx i l’empresa Vectalia, que gestiona el servei de transport públic en aquest entorn”.
Díez ha explicat que “des de Torrellano, les eixides es duran a terme a les 7.35, 8.35, 14.35 i 15.35 hores des de la parada situada en l’avinguda d’Illice, a l’altura del número 108; mentre que el retorn de la Universitat d’Alacant es realitzarà a les 14.15, 15.15, 19.10 i 21.10 hores”. El preu del bitllet serà de 1,50 euros i el bo de 10 viatges tindrà un cost de 12 euros.
La regidora de Mobilitat ha destacat que “d’aquesta manera es garanteix als alumnes i alumnes de la Universitat d’Alacant, que viuen aTorrellano, que puguen comptar amb aquesta connexió directa amb el recinte universitari, una alternativa sostenible i de transport públic a l’ús del cotxe privat”.
“El servei no tindrà cost per a l’Ajuntament d’Elx, ja que es realitza a través d’un servei regular amb el que compta l’empresa”, ha afegit Esther Díez.
