El termini per a sol·licitar les ajudes municipals al pagament de l’aigua i del clavegueram és del 17 de febrer al 3 d’abril

El termini per a sol·licitar les ajudes municipals al pagament de l’aigua i del clavegueram és del 17 de febrer al 3 d’abril

El portaveu l’Equip de Govern, Héctor Díez, ha recordat que el fons social s’ha incrementat en 100.000 euros i s’espera que aquestes bonificacions arriben a més 4.200 famílies

El portaveu de l’Equip de Govern, Héctor Díez, ha informat hui que el termini per a sol·licitar les ajudes al pagament del rebut de l’aigua i del clavegueram s’obrirà el pròxim 17 de febrer i finalitzarà el 3 d’abril.

Díez ha indicat que la Junta de Govern ha aprovat hui les bases que regeixen la convocatòria del Fons Social de l’Aigua 2020 i del nou Fons Social de Clavegueram 2020.

“Fins ara aquest fons social estava dotat de 250.000 euros, però enguany l’hem incrementats fins a 350.000 euros i hem creat un nou fons social respecte a la taxa de clavegueram”, ha indicat l’edil qui ha afegit que “amb aquest nou muntant econòmic l’Equip de Govern es proposa donar suport al pagament del rebut de l’aigua i del clavegueram a més de 4.200 famílies.

Les bases per a sol·licitar aquestes ajudes es poden descarregar en la pàgina web de l’Ajuntament i es podran entregar a les OMAC.

Héctor Díez ha apuntat que com IPREM de referència s’ha fixat l’oficial de 2019 que fa referència a l’import de 7.519, 59 euros en 14 pagues i en funció de les circumstàncies, permetrà a les famílies acollir-se o no a aquestes ajudes.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.