El regidor García-Ontiveros formarà part de totes les Comissions de Ple i tindrà veu en la Junta de Portaveus, però sense vot

El regidor García-Ontiveros formarà part de totes les Comissions de Ple i tindrà veu en la Junta de Portaveus, però sense vot

En l’esfera de drets que se li atribueix al regidor no adscrit Eduardo García- Ontiveros per a l’acompliment de les seues funcions a l’Ajuntament d’Elx, l’Equip de Govern li permet formar part de totes les Comissions de Ple i tindrà veu en la Junta de Portaveus, però sense vot. Podrà presentar una moció en el Ple que se celebra cada mes, a més de formular un màxim de dos precs i preguntes.

L’edil no adscrit mantindrà la seua dedicació parcial que se li va adjudicar a l’inici de la legislatura, però sense l’assignació de personal de confiança.

García-Ontiveros serà el primer a pronunciar-se en les sessions plenàries tenint en compte que l’ordre de les intervencions serà de menor a major representació corporativa.

La reubicació en el saló de plens de García-Ontiveros, que ha sigut a petició pròpia, es va fer efectiva en l’últim Ple, en el qual el regidor no adscrit va romandre assegut enfront del lloc que ocupava en l’actualitat i on continuarà en les pròximes sessions.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.