La Conselleria d’Economia Sostenible dona suport a la jornada laboral de 4 dies de l’empresa il·licitana Zataca Systems

La Conselleria d’Economia Sostenible dona suport a la jornada laboral de 4 dies de l’empresa il·licitana Zataca Systems

El secretari autonòmic d’Ocupació, Enric Nomdedéu, el regidor de Promoció Econòmica, Carles Molina, la regidora de Mobilitat, Esther Díez i el responsable de l’àrea de Comerç, Felip Sànchez, visiten a la consultora per a conéixer les mesures implantades

Molina assenyala que és “una satisfacció que una empresa il·licitana siga la primera en la Comunitat a establir un nou sistema de treball que facilite la conciliació familiar i la qualitat laboral del seu personal”

Conciliar la vida laboral i familiar és una de les mesures més demandes pels treballadors i per les treballadores. Conscients d’això, ha sigut una empresa il·licitana, dedicada a la consultoria i desenvolupament de programari (software)per a projectes propis basats en les telecomunicacions, energia, machine learning i aplicacions a mida, la que ha apostat per una nova revolució. La consultora Zataca Systems, amb seu a Torrellano i que compta amb 25 persones empleades, s’ha convertit en la primera de la Comunitat Valenciana i la segona en tota Espanya, després de la de Jaén Delsol, a implantar la jornada laboral de quatre dies sense que aquest canvi repercutisca en el seu sou.

Així ho ha explicat el secretari autonòmic d’Ocupació i director general de Labora (servei valencià d’ocupació i formació), Enric Nomdedéu, en la seua visita a l’empresa acompanyat del regidor de Promoció Econòmica, Carles Molina, la regidora de Mobilitat, Esther Díez, el regidor de Comerç, Felip Sànchez, i un dels fundadors de l’entitat, Pedro Sánchez. Segons ha assenyalat Nomdedéu des de la Conselleria d’Economia Sostenible donen suport a aquestes mesures i ha destacat que “la trobada de hui ha servit per a conéixer l’experiència de Zataca Systems i el seu objectiu que és obtindre un augment de la productivitat del seu equip, com demostren altres iniciatives dutes a terme a Europa i a la resta del món, alhora de beneficiar al medi ambient, ja que redueix els trasllats als llocs de treball en transport propi, i redueix el consum d’energia”. També ha destacat que des de Labora s’arribarà a un acord per a incentivar d’alguna manera les empreses que decidisquen instal·lar aquest nou mètode de treball.

Per part seua, Molina ha expressat sentir-se orgullós ja que considera tota una satisfacció que una empresa il·licitana siga la primera a la Comunitat Valenciana a implantar un nou sistema de treball que facilita la conciliació familiar i la qualitat de les condicions laborals del seu personal.

Unes oficines dissenyades amb una entrada amb zona chill out, racó per a prendre’s un café i calfar el menjar, cadires estil gaming, entre altres instal·lacions.

El fundador de la consultora tecnològica ha informat que la jornada compta amb 37 hores laborals i ha explicat altres mesures de conciliació, com la facilitació de mitjans per al teletreball, així com l’horari lliure d’entrada, posat en pràctica des de fa més d’un any.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.