L’edil de Polítiques de Majors, Puri Vives, ha anunciat que aquest cap de setmana tornen les activitats i que es mantindran les mesures de seguretat que marca la Conselleria de Sanitat
Tornen els balls als centres socials i cívics després de diversos mesos d’aturada per la situació sanitària, tal com ha comentat, aquest matí, la regidora de Polítiques per a Majors, Puri Vives.
A partir d’aquest cap de setmana comencen els balls als centres que es detallen a continuació:
Dissabte 6 de novembre:
– Centre Cívic Candalix-Bailongo, de 17.00 a 20.00 hores.
– Centre Social Altabix, de 17.00 a 20.00 hores.
– Centre Social La Baia, de 19.00 a 22.00 hores.
– Centre Sociocultural de Perleta, de 18.00 a 21.00 hores.
– Centre Social de Torrellano, de 19.00 a 22.00 hores
Diumenge 7 de novembre:
– Centre Cívic Candalix-Bailongo, de 17.00 a 20.00 hores.
– Centre Social Els Palmerars, de 17.00 a 20.00 hores.
– Centre Social 1r de Maig, de 17.00 a 20.00 hores.
– Centre Social Francesc Cantó, de 17.00 a 20.00 hores.
La setmana vinent s’activaran els balls als centres socials de Victoria Kent i Pla-Sector 5é, els quals per qüestions tècniques no poden obrir-se aquest cap de setmana.
Vives ha afegit que s’han de mantindre les mesures de seguretat marcades per la Conselleria de Sanitat, és a dir, l’ús obligatori de màscara, la impossibilitat de menjar i de beure dins dels centres i el manteniment de la distància de seguretat.
L’aforament serà del 100% quan el públic estiga assegut. Si l’esdeveniment se celebra amb el públic dempeus, l’aforament es mesurarà a raó de 2,25 metres quadrats per persona, també s’hauran de prendre mesures per a reduir la possibilitat d’aglomeracions als voltants del lloc on es desenvolupe l’activitat.
L’edil ha animat tots els majors a realitzar aquestes activitats que es feien abans de la pandèmia.