Urbanisme convoca una nova reunió de la Mesa de Patrimoni

Urbanisme convoca una nova reunió de la Mesa de Patrimoni

La regidora de l’àrea, Ana Arabid, explica que es tracta d’“un fòrum útil per a debatre i escoltar propostes entorn de com conservar, protegir i potenciar el nostre patrimoni cultural”

 


La regidora d’Urbanisme i Patrimoni, Ana Arabid, ha anunciat que el pròxim 15 de desembre tindrà lloc una nova reunió de la Mesa de Patrimoni, “una nova convocatòria d’aquest fòrum de treball i de debat entorn de tots els aspectes relacionats amb el nostre patrimoni històric i cultural”.

Així ho ha assenyalat la regidora, que ha afegit que “es tracta d’un fòrum especialment útil per a poder transmetre a totes les entitats, que d’una o d’una altra manera tenen relació amb el nostre patrimoni el treball que es realitza des d’aquest departament, però també especialment útil per a debatre i escoltar propostes que puguen millorar aquestes iniciatives municipals i també obrir i explorar noves línies de treball que contribuïsquen a l’objectiu comú: conservar, protegir i potenciar el nostre patrimoni cultural”.


Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.