La Policia Local deté dos persones per violació d’un domicili a la Penya de les Àguiles

La Policia Local deté dos persones per violació d’un domicili a la Penya de les Àguiles

Els propietaris van arribar al seu segon habitatge i van veure des de l’exterior una reixa forçada i dos persones a l’interior


La Policia Local d’Elx ha detingut a dos persones per la violació d’una casa de camp a la pedania de la Penya de les Àguiles. El passat 17 de juny a la nit, els propietaris de l’habitatge van alertar una dotació policial de la presència d’unes persones al seu interior.

El propietari, de 70 anys i un dels seus fills, van manifestar a la Policia Local que es tractava d’una segona residència a la qual acudien regularment, l’última vegada feia tres dies, però aquella vegada, quan van accedir a la parcel·la, van veure la reixa d’una finestra forçada i al seu interior dos persones desconegudes,  per la qual cosa, van avisar immediatament la Policia.

Els detinguts haurien accedit amb ajuda d’un tercer a l’immoble i aquest últim es va emportar una sèrie d’objectes per valor de més de 1.500 euros

La parella implicada va indicar que havien accedit a l’habitatge gràcies a l’ajuda d’un conegut, que hauria forçat la reixa i altres accessos, i a canvi s’hauria emportat un generador elèctric, aparells i eines d’obra, amb un valor superior a 1.500 euros.

Els implicats, de 26 i 19 anys, van ser detinguts per un presumpte delicte de violació de domicili i van ser traslladats a dependències policials.


Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.