Detingut per presumpte delicte contra la salut pública

Detingut per presumpte delicte contra la salut pública

L’arrestat és un home de 23 anys que portava en una renyonera marihuana, haixix i comprimits


El 10 de setembre, prop de les 21:10 hores, mentre els agents realitzaven funcions policials en el Jardí 1r de Maig, observaren una persona fent un intercanvi d’una xicoteta bossa a un altre integrant d’un grup nombrós de persones, que li fa entrega d’un bitllet de 20 euros.

En adonar-se de la presència policial, estes persones intentaren marxar del lloc, i van ser interceptats per la patrulla, per tractar-se d’un possible tràfic d’estupefaents. Es va comprovar en un escorcoll superficial que el presumpte venedor portava una renyonera amb 4 bosses de marihuana, 3 bosses d’haixix i 2 comprimits. A més, es va trobar una bossa buida de les mateixes característiques en terra, i va reconéixer haver-la consumit prèviament.

En atenció als fets observats, es va procedir a la detenció de l’home, de 23 anys, per un presumpte delicte contra la salut pública en la seua modalitat de tràfic de drogues. D’altra banda, va ser denunciat el comprador de les substàncies estupefaents.


Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.