El termini d’inscripció per al concurs serà del 14 d’abril al 9 de maig, a l’OMAC o per seu electrònica en la web https://www.elche.es/
La Regidoria d’Infància, Família i Majors ultima els preparatius per a començar la VI edició del Concurs Superxef Sénior, que tindrà lloc el 27 i 28 de maig a l’Escola d’Hostaleria Municipal, en horari de 9.30 a 13.30 h.
La regidora de l’àrea, Aurora Rodil, ha explicat que “en este concurs podran participar les persones majors de 60 anys que residisquen a la comarca del Baix Vinalopó, i que no s’hagen dedicat professionalment a la cuina, ni els guanyadors de l’edició anterior”.
El termini d’inscripció per al concurs serà del 14 d’abril al 9 de maig, a l’OMAC o per seu electrònica en la web https://www.elche.es/
De les persones inscrites, seran 15 les que participen el dia 27 de maig, de les quals 6 passaran a la final que serà el dia 28. A més, eixe mateix d també cuinaran els guanyadors de l’edició anterior, Carlos Zamudio amb el seu plat ‘Guisat de cua de bou’, Josefa Antón, amb el seu plat ‘Gaspatxo de sépia’, i Consuelo Martínez, amb el seu ‘Gaspatxo Mariner’.
El jurat està compost per Susi Díaz i Chema García de la Finca, Noelia Pascual de Cachito, Fran Castell de la Pastisseria Castell, Carmen Canals de La Latería, Odón Martínez d’El Granaíno, Pedro Venteo, conegut com El Monochef, Ana Santoyo d’El Misteri d’Anna, i Guillermo Tornel de Mar i Merlot.
Els tres millors plats tindran un premi, la persona que quede en primer lloc rebrà un trofeu, un menjar per a dos persones en el restaurant Cachito i un lot de productes de cuina valorat en 200€, el segon rebrà un trofeu, un menjar per a dos en el restaurant Mar i Merlot i un lot de productes de cuina valorat en 150€. A més, el tercer lloc guanyarà un trofeu, un lot de productes artesanals de la Confiteria Castell i un lot de productes de cuina valorat en 100€.
El dijous 22 de maig a les 10:30h, tindrà lloc una reunió amb els participants del concurs per a explicar-los tots els detalls del concurs i resoldre els seus dubtes.
Hi podran participar les persones majors de 60 anys que residisquen a la comarca del Baix Vinalopó, i que no s’hagen dedicat professionalment a la cuina
Com en edicions anteriors, els plats que es realitzen durant el concurs s’arreplegaran posteriorment en un llibre de cuina que s’entregarà a tots els concursants una vegada estiga elaborat. A més, es pujarà a la web www.elche.es/majors
Rodil ha convidat a tots els il·licitans a participar en esta VII edició de Superxef Sénior “que sempre resulta molt divertit i enriquidor per a tots els que participen, tant per als que cuinen com per al jurat i els que participen amb ells”.

