Comença la instal·lació de tendals vela per a dotar d’ombra els carrers comercials del centre històric

Comença la instal·lació de tendals vela per a dotar d’ombra els carrers comercials del centre històric

Els carrers Bisbe Tormo, Corredora, Major del Pla i Hospital ja compten amb tendals vela per a oferir ombra en els mesos més calorosos de l’any


La instal·lació de tendals vela a la via pública, inclosos en el Pla Ombra, ha començat esta setmana en algunes dels principals carrers comercials del centre històric del municipi: el carrer Bisbe Tormo, carrer Hospital, carrer Major del Pla i carrer Corredora.

El regidor de Serveis Públics, Claudio Guilabert, ha assenyalat que “és una actuació molt positiva, un compromís d’este govern municipal per a oferir ombra sobretot en els mesos mes calorosos de l’any i crear així un major confort climàtic”.

El principal objectiu de la instal·lació dels tendals vela és “oferir una reducció de la temperatura, desestacionalitzar l’oferta comercial amb espais d’ombra i afavorir l’activitat, tant de turistes com d’il·licitans, amb passejos molt més agradables i molt més amables” ha destacat Guilabert.

L’actuació suposa una inversió de 297.000 euros que inclouen els tendals, que passen a ser de propietat municipal, i durant dos anys, la seua col·locació el mes de maig i el seu desmuntatge entre els mesos de setembre i octubre, segons les necessitats i les condicions meteorològiques.

Està previst que l’actuació s’estenga a altres barris com Altabix, Pla-Sector V i Carrús, així com a pedanies

A més, l’edil de l’àrea ha confirmat que ja s’està treballant perquè “l’any que ve estos tendals vela puguen estendre’s a altres carrers comercials del municipi com de pedanies o barris d’Altabix, El Pla-Sector V i Carrús”.


Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.