L’actuació incorpora plataforma única, renovació de la il·luminació, arbratge i soterrament de cablejat amb una inversió de 225.000 euros
L’Ajuntament d’Elx ha iniciat esta setmana les obres de millora de l’accessibilitat i modernització del carrer Mare Déu de l’Assumpció, una de les artèries principals del barri del Raval. Els treballs, que compten amb un pressupost de 225.000 euros, permetran transformar per complet esta via mitjançant la creació d’una plataforma única, la renovació de la il·luminació, el soterrament de cablejat i la plantació d’arbratge en el tram final del carrer.
El regidor de Servicis Públics, Claudio Guilabert, ha destacat durant una visita a la zona que estes obres “suposen un pas decisiu en el procés de modernització del Raval, un barri emblemàtic que durant tot l’any 2025 ha sigut objecte d’importants millores en accessibilitat”.
L’obra, que finalitzarà abans de Nadal, culmina el procés de modernització del Raval iniciat en 2025
Guilabert ha explicat que l’actuació “inclou la creació de plataforma única, el soterrament de cables, el canvi d’il·luminació i la incorporació d’arbratge”. L’edil ha subratllat, a més, que l’objectiu és “culminar totes les obres de plataformes úniques en el Raval abans de final d’any i tancar este cicle de renovació integral en 2026 amb l’actuació prevista al carrer Portes Tafulles”.
Les obres, adjudicades a l’empresa Involucra SL, compten amb un termini d’execució d’al voltant de dos mesos, per la qual cosa està previst que finalitzen abans de les festes de Nadal.
Esta actuació se suma a les ja executades en el barri del Raval als carrers Espí, Mare de Déu de la Soledat, Travessia de Sant Roc, Bufart i Llac.



