L’actuació continua segons els terminis previstos per la qual cosa finalitzarà el pròxim mes de febrer
Les obres de millora i reurbanització del carrer Clara Campoamor, a Carrús, avancen segons els terminis establits un mes després que s’iniciaren, per la qual cosa la finalització està prevista per al mes de febrer.
Esta intervenció, impulsada per l’Ajuntament d’Elx i Aigües d’Elx per a solucionar de manera definitiva els enfonsaments recurrents que patia la via des de fa més de dos dècades, continua desenrotllant-se amb normalitat.
Les obres consistixen en la reurbanització i millora de la calçada en el tram del carrer Clara Campoamor, en l’encreuament amb carrer Francisco Miller Giner i amb la conclusió en intersecció amb el carrer Juan Maciá Esclapez, amb un traçat en línia recta de 110 metres.
Ja s’ha renovat el col·lector de sanejament, una de les causes dels enfonsaments, i es prepara l’execució del nou ferm
Durant estes setmanes, s’ha dut a terme la demolició completa del ferm i de l’asfalt antic, així com la retirada de voreres, mitjana i escocells. A més, s’ha executat un dels treballs clau del projecte que és la renovació integral del col·lector de sanejament, una de les principals causes de l’enfonsament del carrer.
Amb esta fase ja completada, els pròxims passos seran l’execució de la llosa de formigó del nou ferm i, posteriorment, el reasfaltat de tota la via. L’actuació, que compta amb un pressupost de 373.000 euros, permetrà dotar Clara Campoamor d’una calçada més segura, estable i duradora, que millorarà la circulació i el dia a dia dels veïns del barri.
