La Foia ret homenatge a la Dama amb la inauguració d’un bust en la plaça de la Torre del Gall

La Foia ret homenatge a la Dama amb la inauguració d’un bust en la plaça de la Torre del Gall

La pedania celebra demà la desfilada de Carnaval amb la participació d’uns 400 escolars i amb l’alcalde, Carlos González, com a pregoner

Des d’esta vesprada la pedania de la Foia disposa d’una escultura de la Dama en la plaça de la Torre del Gall, enfront del Centre Cívic, com a homenatge al bust ibèric, organitzat en el marc de les activitats desplegades durant el curs acadèmic 2015-2016 en el CEIP Sant Antoni de la localitat. El bust fon descobert durant un acte que comptà amb la presència de l’alcalde, Carlos González, la regidora de Cultura, Patrícia Macià, el director del col·legi, Miguel López, que féu de mantenidor, i del pedani, José Tarí, a més de representants de nou associacions veïnals i un centenar de veïns de la localitat.
El bust ha sigut donat per una empresa que preferix romandre en l’anonimat i porta la llegenda “Carnaval, homenatge a la Dama i l’art ibèric”. L’alcalde destacà durant la seua al·locució el significat del bust ibèric per a tots els veïns d’Elx i explicà els passos que s’estan fent per reclamar la seua tornada a la ciutat. També destacà el fet que els veïns de la pedania “afegiu la vostra veu a la veu de la ciutat reclamant que la Dama torne el més prompte possible”. Per la seua part, Miguel López explicà el procés que ha permés dur a terme la idea d’instal·lar el bust “en un lloc cèntric i molt bonic” i agraí “en el nom del claustre, del consell escolar i de les associacions” la presència de l’alcalde.
La inauguració del bust es féu coincidir amb una festa de carnaval en el Centre Cívic en la qual nombrosos escolars disfressats disfrutaren amb l’actuació del grup musical infantil Gatetemon. Posteriorment, se serví una xocolatada.
Els actes de carnaval continuen demà en la pedania amb una desfilada a partir de les 9:30 que eixirà des d’Educació Infantil al Col·legio de Primària, amb batucada i la participació d’uns 400 escolars. Posteriorment, l’alcalde llegirà el pregó i es descobriran una plaques commemoratives.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.