El regidor de Festes, José Pérez, ha presentat este matí la 57a edició del Concurs de Palma Blanca que se celebrarà el pròxim dissabte 8 d’abril en l’ermita de Sant Sebastià.
Tal i com ha indicat José Pérez, “este concurs té per objecte el reconeixement de les persones que, amb el seus treballs d’artesania de la palma blanca, contribuïxen a la conservació d’esta important tradició il·licitana i a la seua supervivència com a activitat econòmica i productiva o senya d’identitat”.
El termini de presentació acaba el pròxim dijous 6 d’abril a les 15 h en la regidoria de Festes.
El dissabte, les palmes presentades s’entregaran per a la seua exposició des de les 16h a les 16.30.
Després, de les 16:30 a les 17:00 hores, està prevista l’arribada del jurat que valorarà els treballs presentats. A continuació, fins a les 21 hores, l’exposició s’obrirà al públic i a les 21:30 hores està previst el veredicte del jurat.
El regidor ha explicat que “els treballs s’han incrementat any rere any, per exemple en el 2007 es presentaren 27 treballs i en el 2016 en foren 50”.
Les categories són: solapa, miniatura, escola tallers i artesania.
