El director general de la Policia es compromet amb l’alcalde a reforçar la plantilla de la Comissaria d’Elx

El director general de la Policia es compromet amb l’alcalde a reforçar la plantilla de la Comissaria d’Elx

Carlos González i el regidor José Pérez s’han reunit a Madrid amb Germán López i amb el director adjunt operatiu, Florentino Villabona

El director general de la Policia, Germán López, es comprometé amb l’alcalde d’Elx, Carlos González, a reforçar la plantilla de la Comissaria il·licitana amb nous agents de la promoció que en breu eixiran de l’Acadèmia General d’Àvila, durant una reunió que se celebrà este matí a Madrid i a la qual també assistiren el regidor de Policia, José Peréz, i el director adjunt operatiu de la Policia, Florentino Villabona.

L’alcalde d’Elx sol·licità esta reunió per a exposar davant de la Direcció General les necessitats policials del municipi, que té prop de 230.000 habitants, una població major que nombroses capitals de província. Carlos González i José Pérez foren rebuts a la una de la vesprada per Germán López en la seu de la Direcció General de la Policia, a Madrid.

L’alcalde il·licità plantejà també la necessitat de reforçar la plantilla de l’aeroport, el quint d’Espanya en nombre de viatgers i que ja va cap als 13 milions de passatgers, així com el litoral il·licità a l’estiu que, amb més de 12 kilòmetres de costa, registra increments de població que superen les 40.000 persones.

González considerà “molt positiva” la disposició del director general per a reforçar la plantilla de la Comissaria il·licitana, no solament amb els agents de la pròxima promoció sinó amb els efectius que isquen de les distintes ofertes de d’ocupació pública, així com per a atendre la resta de necessitats plantejades.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.