Detingut després d’amenaçar de mort a la seua parella i tirar-la per les escales

Detingut després d’amenaçar de mort a la seua parella i tirar-la per les escales
  • Un ciutadà va alertar en la via pública un oficial de la Policia Local que va assistir  la víctima.
  • L’agredida, visiblement afectada, va relatar les amenaces i l’agressió rebuda en començar a discutir per una manta.

El 24 de gener al voltant de les 10.00 hores va ser requerit en la via pública un oficial de la Policia Local per un ciutadà que el va indicar la propera presència d’una dona que plorava molt nerviosa i que referia amenaces de mort.

En desplaçar-se al lloc aquesta va narrar, visiblement afectada, com havia començat una discussió per la manta en el llit en què dormia amb la seua parella, va ser agredida tot seguit per la seua parella. Aquesta indica que li havia llançat una punyada en el rostre i li havia agafat del coll mentre llançava amenaces de mort, finalment va poder arribar fins a la porta de l’habitatge, moment en el qual aquell la va llançar per les escales de la finca. L’agredida mostrava clares ferides en cara i coll.

Amb el suport sol·licitat i la presència de la Policia Nacional, els agents es van dirigir al domicili de l’agressor, que en un primer moment es va mostrar poc inclinat a col·laborar. Després d’obrir un veí la porta de la finca, l’implicat es va negar a permetre l’accés a l’immoble després d’assumir la seua detenció. Després de realitzar gestions amb el jutjat de guàrdia i d’estar en possessió de les claus d’accés de la víctima, finalment accedeix a obrir. Després d’això es va procedir a la seua detenció, va ser comprovat l’habitatge, que es trobava revolt, i es va trobar un ganivet de grans dimensions en una tauleta de nit. Ambdues parts van ser traslladades a centres sanitaris per a les cures oportunes i els parts de lesions corresponents.

D’altra banda, el dia 30 al voltant de les 17.30 hores, amb motiu d’una infracció de trànsit es va donar l’alt a un conductor. En ser comprovada la seua filiació es va observar que constava una ordre d’allunyament, es va confirmar que la persona que viatjava al seu costat era l’afectada i es va arribar a indicar que vivien junts. Per aquests fets, va ser detingut pel trencament de l’ordre d’allunyament, i va ser informat del motiu d’aquesta i els seus drets.

Skip to content
Ajuntament d'Elx
Privacy Overview

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.